Αρθρα

Συμβάλλετε στη βελτίωση μας!

Σε ποιόν από τους παρακάτω τομείς θα προτείνατε το PieriaGyms να ενισχύσει περισσότερο
το περιεχόμενό του:

1 Εναπομείναντες ψήφοι

jVS by www.joomess.de.

Με 3 μόνο ασκήσεις αποκτήστε το ιδανικό στήθος!


Με 3 μόνο ασκήσεις αποκτήστε το ιδανικό στήθος! Γιατί με γυμναστική όλα πετυχαίνονται!

Στήθος. Ένα τόσο σημαντικό σημείο στο σώμα της γυναίκας. Η περιοχή αυτή είναι πολύ ευαίσθητη και χαλαρώνει πολύ εύκολα, εάν δεν την περιποιούμαστε.

Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να κρατήσουμε το στήθος μας στο... ύψος του και να βελτιωθεί η εμφάνισή του; Γυμναστική είναι η απάντηση και σας προτείνουμε τις καλύτερες ασκήσεις για σφριγηλό στήθος!

 

1. Ασκήσεις με βαράκια

Ξαπλώνετε σε ύπτια θέση. Παίρνετε τα βαράκια και κρατώντας τα, φέρνετε τα χέρια σας στα πλάγια, περίπου στο ύψος των ώμων. Στη συνέχεια, έχοντας τους αγκώνες ελαφρά λυγισμένους, φέρνετε αργά τα βαράκια μπροστά και πάνω από το στήθος. Κατεβάζετε τα χέρια σας προς τα πλάγια, προσέχοντας να γίνεται η άσκηση αργά, ώστε να μην τραυματιστείτε. Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

 

2. Κάμψεις

Πάρτε ένα χαλάκι, βάλτε το στο πάτωμα και στηριχθείτε στα γόνατα και στις παλάμες. Προσέξτε να διατηρείτε τα πόδια σας λυγισμένα. Λυγίζετε με αργό ρυθμό τους αγκώνες και αφήστε το σώμα σας να κατέβει προς το έδαφος. Η κατάλληλη στιγμή να σταματήσετε είναι όταν το στήθος σας βρεθεί σε απόσταση περίπου 5 εκατοστών από το έδαφος. Έπειτα, ανασηκωθείτε μέχρι οι αγκώνες σας τεντωθούν τελείως. Εκτελέστε την άσκηση, κάνοντας 3 σετ των 12 επαναλήψεων.

 

3. Πίεση στις παλάμες

Όρθιες σε ευθεία στάση, ενώνετε τις παλάμες σας, στο ύψος του στήθους και προσπαθήστε να σπρώξετε όσο πιο δυνατά μπορείτε βάζοντας αντίσταση μεταξύ των παλαμών. Πιέζετε δυνατά για 5 δευτερόλεπτα την κάθε φορά και επαναλαμβάνετε την ίδια άσκηση, κάνοντας 3 σετ των 12.

Extra tip: Φροντίστε να τρώτε υγιεινά, να πίνετε πολύ νερό και να ενυδατώνετε την επιδερμίδα σας με τις κατάλληλες κρέμες

 

Πηγή: http://www.queen.gr